/Files/images/0_vistavka/unnamed.jpg

НАШІ ПУБЛІКАЦІЇ

/Files/images/0_vistavka/Pdf_by_mimooh.svg.png
Використання ігрової технології на корекційно-розвивальних заняттях як спосіб соціалізації учнів з особливими освітніми потребами

/Files/images/0_vistavka/Pdf_by_mimooh.svg.png
Психолого-педагогічні передумови інклюзивної освіти в навчальному закладі

/Files/images/0_vistavka/Pdf_by_mimooh.svg.png
Використання квест-ігор в освітньому процесі як спосіб соціалізації учнів з особливими освітніми потребами

/Files/images/0_vistavka/Pdf_by_mimooh.svg.png
Інклюзія як основна модель навчання дітей з особливими освітніми потребами

/Files/images/0_vistavka/Pdf_by_mimooh.svg.png
Моделі життєтворчості у сучасних соціокультурних контекстах

/Files/images/0_vistavka/Pdf_by_mimooh.svg.png
Особливості методики викладання мови для дітей з розладами аутизму

/Files/images/0_vistavka/Pdf_by_mimooh.svg.png
Особливості вивчення мови у класах з інклюзивною формою навчання

/Files/images/0_vistavka/Pdf_by_mimooh.svg.png
Політика впровадження інклюзивної освіти в Україні

/Files/images/0_vistavka/Вознюк.jpg /Files/images/0_vistavka/Коваленко 1.jpg /Files/images/0_vistavka/сертификат2.png /Files/images/0_vistavka/Вознюк.jpg /Files/images/0_vistavka/сертификат6.png /Files/images/0_vistavka/Теплова 2.png /Files/images/0_vistavka/samoosvta_/photo_2020-10-10_16-27-21.jpg

/Files/images/0_vistavka/сертификат10.png /Files/images/0_vistavka/samoosvta_/photo_2020-10-10_16-27-21 (2).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 116